Skip to main content

Herroepen, Retourneren of Ruilen

Het kan zijn dat je een artikel wil retourneren of ruilen. Dat kan binnen 14 dagen vanaf de eerstvolgende dag nadat je het artikel ontvangen hebt. Laat het ons vooraf wel even weten per email: info@euroquick.nl

Graag bij de retourzending een kopie van de factuur bijsluiten, zodat we al je gegevens compleet hebben en kunnen zorgen voor de juiste afhandeling. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de verzender. Zorg dus voor een deugdelijke verpakking en bewaar het Track & Trace nummer goed! Bij het niet retour ontvangen van een product kunnen we ter bewijsvoering vragen om dit Track & Trace nummer. De artikelen die binnen de juiste termijn en ongeschonden (in originele staat) retour gestuurd worden, zullen wij omruilen, of het eventueel vooruitbetaalde bedrag terugstorten binnen 14 dagen. Graag het IBAN nummer en de tenaamstelling vermelden op de bijgesloten kopiefactuur. We besteden veel aandacht aan het stevig verpakken van je bestelling. Toch kan het zijn dat tijdens de verzending ofwel alleen de doos, maar soms ook het product beschadigd raakt. Heel vervelend, laat ons dit direct na ontvangst van je product (uiterlijk binnen 1 dag na ontvangst van het product) weten per email: info@euroquick.nl zodat we het op kunnen lossen. Liefst met een foto van de beschadiging aan de doos en het product. In geval van beschadiging van het product, dit product niet in gebruik nemen.

We doen onze uiterste best voor je en hopen dan ook dat je tevreden bent. Mocht dit niet zo zijn, heb je een klacht over ons of over ons product, laat dit ons dan weten via info@euroquick.nl, zodat we kunnen blijven werken aan verbetering van ons product en onze dienstverlening.